Acești Termeni și Condiții de utilizare pentru magazinul online www.iglabags.md se aplică comenzilor pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de compania ÎI PESTUȘCO IULIA prin intermediul site-ului.

Pentru utilizarea corectă a site-ului, vă recomandăm să vă familiarizați cu atenție cu Termenii și condițiile prezentate. Ne rezervăm dreptul de a aduce modificări acestor prevederi fără notificare prealabilă.

1.Dispoziții generale

Acest site este deținut de ÎI PESTUȘCO IULIA. La plasarea unei comenzi în magazinul online, Cumpărătorul acceptă Termenii și Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau de prestare a serviciilor care se bazează pe legislația RM (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.

Utilizarea site-ului presupune acceptarea Termenilor și Condițiilor propuse de ÎI PESTUȘCO IULIA în conformitate cu Legea nr. 284/2004 privind comerțul electronic. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105/2003 privind protecția consumatorilor, precum și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții, iar Cumpărătorul este obligat să monitorizeze modificările.

2.Protecția datelor cu caracter personal

Prin utilizarea site-ului iglabags.md, sunteți automat de acord cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru prelucrarea/confirmarea/executarea comenzilor. Datele cu caracter personal sunt prelucrate numai în scopuri legitime, cum ar fi furnizarea produselor comandate, promoții, Google Analytics, module cookie și notificări/newslettere. Toate informațiile care conțin date cu caracter personal sunt stocate și utilizate numai pentru perioada necesară realizării scopurilor pentru care au fost colectate și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Utilizăm măsuri comerciale de securitate pentru a preveni accesul neautorizat, a menține acuratețea datelor și a asigura utilizarea corectă a informațiilor de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin intermediul unei rețele wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca și alte companii, nu putem garanta securitatea informațiilor furnizate de Cumpărător, astfel, acestea vor face acest lucru pe propriul lor risc.

3. Înregistrarea și plata comenzii

Plata comenzilor se poate face prin card de credit – la primirea comenzii, veți primi o chitanță de confirmare a plății. Plățile online se efectuează în condiții de securitate maximă, utilizând un card de credit care permite tranzacții online. După finalizarea plății, veți primi o confirmare de plată la adresa dvs. de e-mail.

Procesatorul de plăți utilizează un sistem securizat bazat pe cea mai recentă versiune a standardului de securitate 3D-Secure, ceea ce înseamnă o nouă abordare globală pentru autentificarea cumpărătorilor în tranzacțiile online securizate. Această măsură de securitate presupune redirecționarea utilizatorului în timpul procesului de plată către o pagină securizată unde fiecare deținător de card este autentificat printr-un cod unic atribuit pentru fiecare tranzacție online.

Rambursările sunt efectuate numai pe cardul de credit utilizat pentru achiziție. Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți datele cardului dvs. de credit. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plată.

Pentru a finaliza plata, vor fi necesare următoarele detalii:

Numărul cardului (16 cifre)
Data expirării (luna și anul)
Codul CVC sau CVV (3 cifre)
Numele și prenumele de pe cardul de credit

Dacă moneda cardului diferă de moneda tranzacției (MDL), atunci se vor aplica condițiile băncii emitente pentru conversia sumei debitate din contul cardului.

4.Livrarea de produse / bunuri / servicii

După înregistrarea comenzii, cumpărătorul va primi informații cu privire la data estimată a livrării de către serviciul de curierat/livrare.

Livrarea în municipiul Chișinău se face în termen de 72 de ore de la confirmarea comenzii de către operatorii noștri. Livrările se fac între orele 10.00 și 20.00 și sunt gratuite pentru comenzi de minim 3000 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mică, se va percepe o taxă de livrare de 50 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comandei).

Livrarea pe întreg teritoriul Republicii Moldova se face în termen de 120 de ore de la confirmarea comenzii de către operatorii noștri. Livrările se fac între orele 10:00 și 18:00 și sunt gratuite pentru comenzile de cel puțin 4000 MDL. Pentru comenzile cu o valoare mai mică, se va percepe o taxă de livrare de 50 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).

Livrările nu se fac în zilele de duminică sau de sărbători naționale.

Termenul de livrare poate fi prelungit în anumite situații izolate (de exemplu, condiții meteorologice nefavorabile, perioade de sărbători legale, probleme tehnice neprevăzute etc.). Vă vom notifica în prealabil dacă ne confruntăm cu oricare dintre aceste situații izolate.

Puteți alege orice adresă de livrare – domiciliu, birou sau orice altă adresă, fără taxe suplimentare. Acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. Dacă trebuie să livrați comanda la adrese diferite, vă rugăm să plasați comenzi separate pentru fiecare adresă.

La primirea produselor, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului și prezența chitanței în prezența curierului. Orice reclamație ulterioară referitoare la aceste aspecte nu va fi acceptată.

5.Dreptul de returnare

În conformitate cu definiția din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor, Cumpărătorul are dreptul de a returna un produs/bun achiziționat din anumite motive în termen de 14 zile de la data plății. Fondurile vor fi rambursate pe cardul utilizat pentru achiziție.

Articolele de exemplu nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu anexa nr. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 1465 din 8 decembrie 2003 (MO248-253/19 decembrie 2003), modificată prin Hotărârea Guvernului nr. 1188 din 2 noiembrie 2007 (MO175/9 noiembrie 2007).

Persoana de contact a companiei pentru returnări: +373 78270438
Timpul de procesare a cererii de returnare: 3 zile
Condiții de returnare: Bunurile returnate trebuie să fie în starea lor originală, cu etichetele și ambalajul incluse

.

6.Politica de confidențialitate

În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.

Furnizorul colectează și prelucrează numai datele cu caracter personal furnizate de consumatori la plasarea unei comenzi: nume, prenume, număr de telefon, adresă, adresă poștală. Datele cu caracter personal sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, al permiterii accesului la informații specifice, al livrării comenzilor sau al contactării consumatorului cu privire la executarea livrării. Prin prezenta notificare, utilizatorii și consumatorii recunosc că datele lor personale (nume, prenume, număr de telefon, adresă, adresă poștală) vor fi prelucrate și utilizate. Furnizorul de servicii prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și consumatorilor furnizate prin navigarea, utilizarea și înregistrarea pe site-ul www.iglabags.md.

Orice informație furnizată de utilizatorii și consumatorii site-ului www.iglabags.md va fi considerată drept consimțământ expres pentru utilizarea datelor cu caracter personal de către prestator. Furnizorul nu va dezvălui niciunul dintre datele deținute unor terțe părți fără consimțământul persoanelor vizate și nu va vinde, schimba sau dezvălui aceste date altor persoane, cu excepția cazurilor prevăzute de legislația aplicabilă (la cererea instituțiilor publice de stat, agențiilor de aplicare a legii, instanțelor sau altor entități autorizate să prelucreze date cu caracter personal).

De asemenea, datele cu caracter personal pot fi prelucrate și utilizate de prestator în scopuri statistice și promoționale. Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele privind securitatea datelor cu caracter personal și asigură protecția datelor consumatorilor pentru a preveni pierderea, distrugerea, denaturarea/falsificarea sau divulgarea către terți.

Angajații furnizorului de servicii sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor cu caracter personal ale consumatorilor. Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi efectuată de persoana autorizată a prestatorului. Prestatorul utilizează metode și tehnologii de securitate în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.

Prestatorul nu colectează informații privind tranzacțiile, cum ar fi numărul cardului, data expirării sau țara de origine. Pentru mai multe detalii și informații, orice persoană interesată ne poate contacta prin e-mail la info@iglabags.md sau prin telefon la +373 78270438.

7.Detalii de contact

Denumirea juridică a societății: ÎI PESTUȘCO IULIA
IDNO: 1024600042704
Adresa juridică: 82/1 Ion Creangă Street, Apt. 28
Adresa fizică: 82/1 Ion Creangă Street, Apt. 28
Telefon de contact: +373 78270438
Contact Email: yulia132000@gmail.com